יום הולדת יש רק פעם בשנה- רעיונות למתנות

אז החלטתם להפוך את יום ההולדת של ילדי הכיתה לאירוע אישי יותר ולהזדמנות לחיזוק הקשר ביניכם ובין התלמידים (ואם אתם לא יודעים על מה אני מדברת אתם מוזמנים לקרוא כאן).

הנה כמה רעיונות למתנה קטנה מהמורה שהופכת את היום לגדול בעבור תלמידי הכיתה (ואל תדאגו יש גם קישורים):

1. ברכה מנויילנת עם חטיף שוקולד– הדרך הבטוחה והפשוטה ביותר, מדפיסים ברכה (מומלץ עם רקע שמזכיר יום הולדת, בלונים או עוגה) מניילנים כדי שזה יישמר ויראה יפה. ומוסיפים ליד חטיף שוקולד קטן (פסק זמן, כיף כיף, מקופלת ועוד…רק שימו לב כשאתם קונים חבילה שהתוקף של השוקולדים הוא רק לכמה חודשים בודדים ועשוי לא להספיק לכל השנה).

להורדת קובץ ברכה לדוגמא לחצו כאן.

2. ברכה מבלון על עיפרון- מתנה פשוטה ויעילה. מכינים ברכה בצורת בלון, מומלץ לניילן כדי שהבלון יהיה חזק ויצליח לעמוד. כדי לתת לעיפרון מראה יותר מיוחד אפשר לעטוף אותו בנייר וושיטייפ צבעוני (אם עדיין אין לכם זה הזמן להצטייד, שימושי ביותר). את הבלון מניילנים (שוב שיהיה עמיד ויישמר) מחברים לעיפרון בעזרת דבק חם ומוסיפים סרט לקשירה ולהסתרת החיבור עם הדבק. אני הדפסתי את החלק האחורי עם הברכה על נייר צבעוני כדי שיהיה חגיגי יותר.13920644_1510463028969360_6329140622967428813_nלהורדת קובץ הבלון האחורי עם הברכה ליחצו כאן להורדת קובץ הבלון הקידמי ליחצו כאן

3. ברכה מתקפלת בקופסה + קופון לפטור חד פעמי משיעורי בית– מתנה לאילו שאוהבים קצת יותר להשקיע ומחפשים משהו שונה לתת ואולי גם להצחיק. המתנה כוללת קופסה חמודה (אני מצאתי בחנות של מלך השקל), ברכה מתקפלת, לב משוקולד וקופון יום הולדת המקנה פטור חד פעמי מהכנת שיעורי (המתנה הזו חייבה אותי לתאם ולוודא עם כל המורות המקצועיות שהן גם מסכימות שיפדו אצלן את הקופון). את הברכה (שקיימת בגרסה לבנים ולבנות) מקפלים ומדביקים בתוך כריכה (בריסטול צבעוני שקופל והותאם בגודל) אפשר גם לשקט את הכריכה, אני הדבקתי לבבות והוספתי חותמת מתאימה. את הקופסה סגרתי עם סרט יום הולדת וצירפתי פיתקית עם שם הילד ותאריך הלידה כדי שאדע מתי לתת ולמי.WhatsApp Image 2018-04-19 at 21.43.09 (1)WhatsApp Image 2018-04-19 at 21.43.10 (1)WhatsApp Image 2018-04-19 at 21.43.10WhatsApp Image 2018-04-19 at 21.43.09

כדי שתוכלו להשתמש בקופון והוא יהיה רלוונטי לשנה הבאה התאמתי אותו לשנת תשע"ט, מוזמנים להוריד אותו כאן. להורדת קובץ הברכה לחצו כאן.

4. ברכה שהיא סימניה- שוב מתנת יום הולדת שימושית ויעילה ואולי אפילו קצת חינוכית. אפשר לקחת כל ברכה ופשוט לעצב אותה בגודל של סימניה (כמובן לא לשכוח לניילן). שווה להוסיף איזה ציור או תמונה שקשורים ליום הולדת, אבל כל תמונה חמודה תתאים.

אני אישית גזרתי רצועות מבריסטול והשתמשתי בפאנץ' ראש תגית. על הסימניה הדבקתי ברכה (שגם אותה פינצ'צ'תי בהתאם), ואת החיבורים בין הברכה והבריסטול הסתרתי עם פס וושיטייפ (שימושי כבר אמרתי?), בחלק הנותר ריק בתחתית הסימניה הוספתי בכתב יד ברכה אישית לכל ילד. מהצד השני הדבקתי בלון (בריסטול גזור וחוט) והוספתי חותמת וניילנתי הכל, לסיום הוספתי חוט בחלק העליון. צירפתי גם מקל סבא עם סוכריות שיהיה טעים.

WhatsApp Image 2018-04-25 at 22.49.41**רגע לפני סיום– באופן אישי בכל אחת מהברכות אני אוהבת להוסיף את תאריך הלידה של התלמיד, זה הופך אותה ליותר אישית, גם במקרה שהברכה זהה אצל כולם.

עדיין לא מצאתם רעיון שהתחברתם אליו? נסו בפוסט הבא– עוד רעיון חדש וחמוד.

היה לכם שימושי הפוסט? שתפו גם אחרים…אפשר דרך עמוד הפייסבוק 'פשוט מורה' ואפשר לשלוח קישור ישיר לפוסט..

היה לכם מעניין? מוזמנים לקרוא עוד פוסטים, היכנסו לעמוד הראשי ובחרו פוסט נוסף לקריאה. רוצים להישאר מעודכנים ולקבל את הפוסט הבא ישירות למייל? הרשמו לבלוג בעמוד הראשי.

11 מחשבות על “יום הולדת יש רק פעם בשנה- רעיונות למתנות

  1. פינגבק: יום הולדת בכיתה- מה עושים עם זה?

  2. פינגבק: כרטיס גירוד במתנה- רעיון נוסף ליומולדת

  3. פינגבק: ידע זה כוח!- אז למה לא לתת אותו במתנה? |

  4. פינגבק: חוברת קופונים אישית במתנה! |

  5. פינגבק: כשחוגגים יום הולדת מרחוק- כרטיס ברכה וירטואלי! |

כתיבת תגובה