מסכמים את חופשת הפסח- בשברים!

חופשת הפסח הסתיימה- מי היה מאמין?!

שבועיים שלא ראיתי את התלמידים וכ"כ הרבה קרה בתקופה הזו…לי ולהם.
בשנה רגילה כמחנכת הייתי פותחת את השיעור הראשון אחרי החופשה בשיתופים של החוויות ומה עשינו , גם כי זה מעניין אבל בעיקר כי התלמידים זקוקים לזה, לשתף- לדעת שמתעניינים בהם, שומעים אותם, רואים אותם וכך לאט לאט הם פנויים לחזור לשגרה.

אבל אני כבר לא מחנכת ומחר בבוקר אני אמורה להיכנס לכיתה וללמד מתמטיקה ושברים? כבר שבוע שאני שוברת על זה את הראש ומתלבטת מה אני אמורה לעשות. פייר אף פעם לא חשבתי מה עושות המקצועיות ואולי יש להן סודות שאני לא חשופה אליהן.אבל כיוון שעוד קשה לי להיפרד מחלקי החינוך שבי, החלטתי פשוט לשלב בין שיתוף חוויות ושיעור מתמטיקה ונראה לי שיצא בכל לא רע.

אז מה אני מתכננת לעשות מחר בבוקר?

שיעור חוויות מהחופשה שמחייב אותם קצת להיזכר בשברים.
כל תלמיד מקבל דף בו הוא מתבקש לסמן מה עשה בחופשת הפסח ולאחר מכן עליו לחלק את המעגל המופיע בדף לפי מספר החוויות שסימן.

בכל חלק הוא מוזמן לכתוב, לפרט לשתף וכמובן להוסיף צבעים וציורים. לאחר שהם ימלאו את הדף, הם יוכלו לשתף את כלל הכיתה בחוויות שכתבו. ואני אנצל את ההזדמנות לשאול את כל השאלות הקשורות לשיעור מתמטיקה (= לכמה חלקים הם בחרו לחלק? איך קוראים לכל חלק? אם החלקים שווים? וכל שאלה אחרת שנראית לכם מתאימה….

רוצים גם את הקובץ? הוא נמצא ממש כאן

לא הספקתם להשתמש בשיעור הזה מיד אחרי החופשה? לדעתי הוא עדיין טוב גם יום- יומיים אחרי.

השתמשתם? אשמח שתשפו איך הלך.

בהצלחה, מירב.


היה לכן שימושי הפוסט? שתפו גם אחרים…אפשר דרך עמוד הפייסבוק 'פשוט מורה' ואפשר לשלוח קישור ישיר לפוסט.

היה לכן מעניין? מוזמנות לקרוא עוד פוסטים, היכנסו לעמוד הראשי ובחרו פוסט נוסף לקריאה.

רוצות להישאר מעודכנות ולקבל את הפוסט הבא ישירות למייל? הרשמו לבלוג בעמוד הראשי.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s